چگونه...

چگونه...

چگونه دست دلم را بگیرم و در کنار دلتنگی هایم قدم بزنم

در این خیابان که پر از چراغ ها و چشمک ماشینهاست ...

نه آقایان مسیر من با شما یکی نیست از سرعت خود نکاهید

من آداب دلبری را نمیدانم...



نظرات شما عزیزان:

ترنم
ساعت12:14---10 تير 1393
همه ی ارزویم این است زمانی که در قبر میگذارندم بزننن روی شونمو بگن سخت بود ولی خوش حال باش دیگه گذشت!!
وب زیبایی داری


arash
ساعت17:34---8 تير 1393
سلام وبلاگ قشنگی داری ولی ساده س
از کد های وبلاگ استفاده کن مثه وبلاگ من
موفق باشی
سعی میکنم ولی بیشتر ساده دوس دارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 8 تير 1393برچسب:من آداب دلبری را نمیدانم,

] [ 16:34 ] [ فاطمه ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه